Direktlänk till inlägg 23 november 2011

Idag är ingen bra dag.

Av pastorjenny - 23 november 2011 00:52

Idag blev en sån dag som man ska hålla sig så långt ifrån mej som möjligt.

Förbannad så inni helvete..

 

Min älskade (just nu avskydd) iphone verkar ha över gett mej totalt...

Den blev svart och visar bara ett litet fult vitt äpple..

va nämligen tvungen att återställa den och då blev de tydligen så..

får inte skiten att fungera, mitt humör är inte bra just nu..

finns ju visssa andra faktorer som oxå spelar in i detta finfina mördarhumör..


Tålamod har ja inget alls... vill bara att min telefon ska leva igen =(


Å veeem de nu va som lägger in korkade komentarer, tycker du att ja nu skriver så "nedrans kaxigt" gå inå läs på någon annans jäkla blogg då å sluta med min.. de går alldeles utmärkt sörru! har förövrigt inte skrivit något kaxigt.

Borde kanske sova men utan telefon har ja ingen väckarklocka o sånt.. inte bra alls.. vet inte riktigt hur ja ska lösa detta...

men ja har lekt husmor idag igen så ja har massa kakor iaf!

ja gillar kakor..

har även funderat mer på att flytta och de känns verkligen som ja skulle må bra av de.. går bara å väntar på att min chef ska komma hem från solen så ja kan prata med honom om de å se vad han säger!

Peace out fööckers!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pastorjenny - 29 februari 2012 01:21

Sitter här och funderar så de knakar i min stackars lilla hjärna.. va ska man annars göra mitt natten när man är ledig.. har en miljon känslor i kroppen så de känns som man ska explodera! glad/ledsen/arg/sprallig/fundersam kan nog fortsätta ett bra...

Av pastorjenny - 22 januari 2012 02:49

just nu hatar ja nog alla.. iaf dom satans jävla vidriga sakerna som inte gör annat än å ljuger lr förskönar saningen... ja pallar er inte! står de i pannan på mej att ni idioter kan behandla mej som ni vill??   tack som fan som ni önsk...

Av pastorjenny - 9 januari 2012 05:14

Idag konstigt nog är ja på lite bättre humör än sista inlägget :p va allmännt irriterad och de behövdes kräkas ur!   Konstigt nog skriver ja för att de har varit massa strul på jobbet.. åkte till örebro från karlstad som vanligt idag, kommer dit...

Av pastorjenny - 8 januari 2012 03:45

Baboonpoop, mitt nya extremt braiga ord.. passar till de mesta.. funkar ungefär som dreet alltså till både bra och dåliga saker. som de nya uttrycket "bajs på en pinne" funkar oxå tiill ALLT!   ligger här i sängen och borde väll igentligen ...

Av pastorjenny - 6 december 2011 18:31

Eften en helt muppig helg med töösera så va ja rätt så seg i söndags.. Fick lite trevligt sällskap *2 iaf :) men sen på natten när ja ligger i sängen o glor på film i vanlig ordningoch min kära hund ligger brevid o sover så börjar de banka hyst...

Presentation


Totalt störd och smått galen stackars pastor som försöker hitta nya saker att fördriva tiden med..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards